F A K E S M I L E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS BANNER CREDIT FACEBOOK NEWER OLDER +FOLLOW
GIVEAWAY






MY EARNING



You
Kosong
Friday 12 April 2013 - Permalink - {0}


Assalamualaikum . Alhamdulillah , Terima kasih Ya Allah kerana masih memberi aku kesempatan untuk bernafas di muka bumi mu ini .
______________________________________________________________________

Sow how your day ? My days ? Ohh , just a simple day . Eating , sleeping , waching TV , surfing internet and eating again . harhar . ok , stop . Berapa bulan dah aku tak menaip eh ? Terasa ganjal bila menaip entry ni . Fuhh , aku bukan tak nak menaip tapi aku malas . Yee , MALAS . hehe . Tu yang tajuk entry hari ni KOSONG .

Kadang-kadang takde idea nak taip entry apa . Sungguh , aku semakin liat untuk join giveaway sekarang . Kalau dulu selalu lah jugak aku join . Sekarang ? hampeh . itu je mampu aku katakan . haha .

Nak edit blog , tapi .... sekarang dia pergi tukar interface yang bagi aku sangatlah menyusahkan . Sungguh , aku pening tengok kod blog aku yang sekarang serba warna warni tu . So , aku ketepikan niat aku untuk edit blog . Ingat nak tempah kat orang je . Biarlah dulu . aku nak timba ilmu mengedit blog . hehe .

Well , aku tengok ramai yang dapat email dari Zalora.com . Dapat voucher RM 50 kot . Sungguh , aku harap sgt aku adalah salah seorang insan yang dapat voucher tu jugak . Korang nak tahu mcm mana nak dapat voucher tu ? yang tak tahu mcm mana nk dapatkan voucher tu , tekan sini ok . Akak ni ada tunjukkan cara-caranya . From A-Z ( Shopping Di Zalora Malaysia ) .

In Syaa Allah , kalau aku dapat voucher RM50 tu jugak , iolss sharing dengan uollss tau !  Till we meet again  . Assalamualaikum .

Post a Comment